Godkväll och lite sammanfattning av de 2 nötterna som var i barcelona !


Hessla is back och har internet nu :D Vi hade ju i allafalla en sjukt underbar resa och jag flög för första gången, var otroligt nervös innan jag skulle kliva på. Sen när jag fick hålla jansson i handen då gick de bättre, men höll på att klämma sönder hennes hand så de tyckte nog inte hon om så mycket ;) haha men det var i allafall jätte kul att flyga, fast bara när vi lyfte och sen kom dit. Men under själva resan var ju inte speciellt rolig. Men vilken otroligt rolig resa vi hade. Kan ju inte säga att maten var speciellt bra, för det var mest skaldjur, visst jag är skaldjur och sånt men inte i maten och inte när dom ser levande ut heller! Så jag höll mig till sushi och donken som jag visste vad de var ;) Huhu

Alla dom här som var utklädd var skitsura, man fick inte fotografera dom om de inte fick nå pengar! Kallade oss för papparazzi oxå :O Skumma typer de där!



XoXo Hessla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0