12 days to departure

Tjing!

Nu är det ännu liiiite närmare, det börjar spräcka "tvådagars-gränsen", bara 12 dagar kvar nu!
WOOOOOOHOOOOO :D

Jag och Hessla är så bäst som fixar detta, det kommer bli det, utan konkurrens, mest överlägsna projektarbete som kommer att presenteras under PA-mässan vecka 12. Vi är så bra!

Vi trodde på att idén skulle gå att genomföras, och fått jättebra stöd från våra kära handledare Anna och Fredrik. Alla andra har varit för avundsjuka för att säga något positivt, inte vårt problem att andra människor inte kan glädjas åt oss. Förstår dem, vi är så sjukt bra.

Jag säger som Maradona "Jag glömmer aldrig vad någon sagt åt mig, så ni som inte trodde på oss - ni kan.." Eftersom detta är en skolblogg så censureras resten av citatet.

Idag: 12 dagar kvar

Åhh ♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig bild! Snart är ni där!

2009-10-24 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0