Hello

Alltså resan är bokad, hothellet är bokat :D Ja alltihopa, alltså vi kan inte fatta att det är sant att
en hessla och en jansson ska till barcelona tsm. Kommer bli så otroligt roligt och ja allt är så overkligt att vi ska få åka. Först var det bara en massa planering och en dröm och sen när vi väl fick igenom den så blev vi överlycklig ;) Ja det finns inga ord hur glad och peppad vi är för denna resa.
Kommer i allafall bli sjukt roligt ;)

Och att jag (hessla) ska flyga för första gången är också helt otroligt ;D Lite rädd men det kommer nog gå alldeles galant de där. Jag har ju en jansson med mig :D

Nä nu ska jag ta med mig en jansson och kila ner till historian...önska mig lycka till, kan behövas i detta ämne iafallafall för en hessla!





XOXO Hessla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0