Fredagmorgon

Buongiorno!

Fredagmorgon och veckans mest efterlängtade lekiton, projektarbete :)
Skriver på projektplanen som förhoppningsvis kommer att bli klar i dag, Hessla har lektion i eftermiddag, kanske väntar kvar med henne och skriver, bara för att jag är så himla snäll!
Skämt åsido.
Om fem minuter blir det efterlängtad frukost eftersom jag prioreterade att sova imorse, men helt klart värt det! Okej kanske inte nu, för nu är jag rätt hungrig. Men det är förjävla skönt att sova ibland.

Hur som helst så rullar projektet på bra och fan vad vi ska till Barcelona i November!

Ciao bellos
/Jansson

Btw, har ni sett vår nya header? Stört snygg! Marcus har gjort ett riktigt bra jobb, thank you!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg blogg tjejer! Trist att ni blev sjuka idag, hade sett fram emot vårt första handledningsmöte. Nåväl, vi tar nya tag när ni har piggnat till.



Jag vill att ni använder den här bloggen som en loggbok. Dvs jag vill veta:

- vad ni har jobbat med

- vilka problem ni har stött på och

- hur ni har löst dem



Boka en ny mötestid via outlook. Krya på er!

/Anna

2009-09-08 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0