Nattbloggning

Hellu!

Trevligt att sitta uppe en torsdagnatt klockan 01.35 och skriva blogg, men jag är ledig i morgon och därav anledningen!

Anna, vi hoppas att OP gick bra och att du är välbehållen, vi har som sagt varit sjuk - både jag och Hessla. Malin är på bättringsvägen och Hessla också (förhoppningsvis!)

Men vi har åtminstone båda nu fått svar från stipendie.se och där vi fick runt 40 sökbara stipendier, men till priset av 250:-, jag vet inte men det känns lite waste of money om man nu inte får stipendierna? Anna du måste hjälpa oss på tisdag! Det borde väll gå att söka ett stipendium utan att det ska kosta pengar? Meningen är ju att det ska ge pengar.

Det här löser vi snarast! Annars blir det egensparade pengar, och resan bokas i sådant fall den 25:e september (behöver jag säga att det datumet är efterlängtad?) Tror inte det!

Godnatt

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0