Tjingtjong långkalsong!

Nu är det nära vänner bara 6 veckor och 5 dagar kvar!
Nedräkning nu då ;D

I dag bokas nämligen hotellrummet och det känns helt amazing!
Vi kan inte förstå att det lixom kommer att hända, att jag och Jansson ska få åka till barcelona tsm, hehe ja de är helt otroligt och fortfarande kan jag inte fatta det. Jag kommer väll att fatta det när vi väl sitter där på planet ( bara påpeka på att de är första gången hessla flyger) hehe men det kommer nog bara gå bra så länge jag har jansson med mig.

Yes, för Jansson har faktiskt lite erfarenhet vad gäller det här med att flyga i luften. Men bara Hessla får käka på donken innan så fixar det sig. Huhu, nu ska vi hem och boka hotellrum.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0