Mission : Dagbok Hessla!

Dag 1 - Tisdag

Dagen började med att vi var i skolan, hade våra vanliga lektioner och sen hade vi vårt sista möte med Anna och vi gick igenom de sista ang resan och vi alla var så sjukt pepp och glad över att vi äntligen satt där dagen innan vi verkligen skulle åka! Helt sjuk känlsa men så underbar!
Efter skolan åkte jag hem och Jansson hem till sig för att packa de sista innan Jansson skulle komma hem till oss och äta middag hos oss innan Björn ( min låssas pappa) skulle skjutsa oss ner till Arlanda /Stockholm.
Jansson mamma & pappa kom och lämnade henne, blev nog lite tårar där för mamma jansson, hehe
Det blev tacos till middag och vi hade väldigt mysigt innan vi skulle åka. Sen var de mest tv-tittande och mys innan vi skulle ta vårat pick & pack och bege oss till el stockholmo ;)
Vi åkte 23.30 tror jag den var, jansson fick för sig att hon skulle vidoblogga i bilen....vilket vi inte kommer lägga upp, iaf inte den videon ;) haha knasboll hon är ;)
Men efter ett tag så började vi att bli trötta så vi båda somnade som två små barn där i baksätet medans Björn körde så lungt så!
Vid halv 3 tiden tror jag vi var nere och både Jansson & Björn försökte väcka mig men jag ville inte kliva ut i kylan, hehe. Var så otroligt trött, men tillslut så kom vi in dit och gud vad de var stort ( påpeka där att de var första gången fröken Hessling skulle flyga och var på Arlanda) hahah men bättre sent än aldrig eller hur ? ;D
När vi då kom dit och äntligen hittade någonstans att sitta så var de ett gäng tjejer som också skulle till Barcelona, och alltså klockan var strax vid 3 och dom var som småbarn, högljudda och kunde INTE sitta still, då pysslade dom med att ha typ gymnastik eller vad de nu höll på med!??
Men blev ganska irriterad då de väsnades så! Björn åkte hem och vi satt där själva och väntade på att få checka in så vi kunde äta lite frulle innan vi skulle kliva på planet!

Fortsättning följer!

Hessla & Väska

Flygplatsen i bcn




XoXo fröken Hessling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0