Long time, no see

Hej där!

Hessla håller ju på att skriva i sin resedagbok här, men jag tänkte klämma in ett inlägg från mig också.
Det är flera månader vi var i värmen nu, alla palmer, sköna människor och billiga drinkar. Nu står kyla, snö och på senare tid också slask oss över öronen och vi kör på med arbetena då vi har deadline på fredag.

Jag tycker det är på tok för sent, men så blir det när man slappar för mycket. Men nu är vi åtminstone på gång och jag har en bra känsla om det här arbetet, som kommer rocka skiten ur alla andra arbeten på redovisningarna - trust me.
Jag har precis kikar igenom min krönika och vår projektspec som vi skrev i augusti, nu ska jag knåpa färdigt min artikel om kung Zlatan och sedans kriva klart projektplanen.

Snart är det februari och det betyder att det inte är långt kvar till redovisningarna, detta kommer bli så bra så bra. Trots att jag är toknervös över allt, men det blir nog bra i slutändan :-)

Ni vet att ni älskar mig.
/Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0