Mission: Dagbok Hessla

Dag 4 - Fredag

Vi klev upp i tid och gick som vanligt ut och åt och sen fortsatte vi med shopping hela dagen lång. Vi fick med oss en del hem, men Jansson hon storshoppade hon ;) hehe och efter en lång dag med bara shopping så gick vi till vår favorti bar ;) Som hade Happy Hour varje dag, och de var så mysigt där, man kunde bara sitta och kolla på alla människor som gick förbi och all trafik som for förbi, och de spelade ingen roll vilken tid de var på dygnet så var de alltid lika mycket trafik och varje dag så fick man höra ambulansen som lät över hela barcelona tror ja! hahah men de var rätt störande att höra de var eviga natt! Men när man till slut somnade så vare lungt, iaf för mig, hehe jag sover så tungt ja! Skulle de köra in ett ånglok i mitt rum så skulle jag bara vända på mig och somna om igen ! hahah
Men måste bara påpeka att de ang baren, vi var där första eller andra dagen där och dom hade infravärme där ute vid platserna, så när vi inte satte oss där de var varmt så var de några spanjorer ( som talade engelska) som frågade oss varför vi inte satt under infravärmen? Och då svarade vi att vi tyckte att det var så varmt ändå, de var ungefär som sensommar som vi har här hemma i Sverige! Och då säger han : Haha jaha, men de är första kalla dagen här i Barcelona. Och då var de 25 grader varmt ute !!!! De var lite kul! hahah dom skulle ju frysa i hjäl om de kom till oss i Sverige! haha
Efter vi suttit på baren ett tag gick vi hem ett tag innan vi skulle ute och äta middag, vi visste inte riktigt vart vi skulle gå så vi hittade nån resturang där på andra sidan hamnen. Men gud vilken besvikelse, Jansson fick jätte lite mat för hon beställde tapas och jag bad om välstekt kött men fick de jätte blodigt :/
Var väldigt dyrt med så de var bara att slänga pengarna i sjön där! Sedan gick vi hem och kollade på film och myste bara.




XoXo Fröken Hessling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0