Mission: Dagbok Hessla

Dag 7 - Måndag - Tisdag - Slut Sammanfattningen!

Vi klev upp och gjorde oss i ordning innan vi tog en tripp in till stan igen och shoppade lite frukost m.m tills morgon dagen då när vi skulle åka hem! Jag hade sjukt mycket hemlängtan på måndagen och ville bara komma hem så fort som möjligt. Båda våra cash var typ slut så vi hade så vi kunde äta lunch iaf ;) hehe och sen köpte vi chips m.m så vi skulle klara oss under kvällen, men när man var där så hann man inte bli så hungrig som när man var/är här hemma.
Vi packade upp båda våra väskor och sedan packade om dom och la fram allt vi skulle ha till morgon dagen!

Vi hade en underbar resa och var inte sista gången jag åkte dit i allafall och tror knappaste de var sista gången för Jansson heller, hehe ;D
Vi gjorde dock inget speciellt på måndagen, utan tog de bara lungt, vi skulle ut men de blev inte så. Har för mig att vi gick ut och gick lite iaf innan vi gick och la oss. Vi skulle gå och lägga oss i tid men ingen av oss kunde sova, jag låg och vände på mig 5000 gånger tror ja och somnade vid 4-5 tiden och jag trodde Jansson hade somnat men tydligen så somnade hon också vid samma tid och dessutom hade vi sånna högljudda grannar så man trodde de var i vårt rum. Väggarna var som papper, väldigt irriterande faktiskt! De smälde i dörrarna, barn som grät, folk som bråka och ja allt de höll på med! Så de gjorde ju inte direkt saken lättare!
Sen på morgonen var båda typ klarvaken för båda hade väll sovit typ 1 timme under natten och vi berättade att vi inte kunde sova nån utav oss och sen så hade båda varti orolig att vi skulle försova oss! hahah ja men de var väll bra de, hellre de att vi inte kunde sova än att vi skulle försova oss och var tvungen att stressa! Båda var nog lika orolig att vi skulle missa planet! hahah tänk om de hade hänt , vilken panik man skulle få ! hahha tur de inte hände ;)

Flyget lyfte runt halv 12 tiden tror ja och vi var framme i Sverige igen vid 3 tiden. När vi kom hem till sverige igen eller ja till Arlanda så fick vi vänta på väskorna i typ 1000 år men tillslut så fick vi dom och de var min mamma & min låssas pappa Björn som skulle komma och hämta oss. Båda var sjukt trötta så vi ville bara hem när mamma & Björn äntligen kom och hämtade oss. Vi stannade i Söderhamn och åt på donken innan vi for hem :)

Vi hade en helt underar resa med mycket skratt och shopping och fotboll så klart ;)
En rejäl upplevelse som kommer finnas med resten av livet och erfarenhet att åka utomlands själv!

Nu har vi ju så otroligt mycket bilder men kommer inte lägga upp alla bilderna här utan jag lägger dom i bildspelet ist så de inte blir så mycket här ;) 
Men Anna du kan väll säga till om du vill att jag ska lägga upp några fler bilder? :)






XoXo Fröken Hessling


Kommentarer
Postat av: Anna

Ni verkar ha druckit väldigt mycket drinkar :) Ang. bildspelet så har vi ju pratat om en del justeringar som ska bli spännande att se vid redovisningen om inte tidigare. Kul att resedagboken är komplett nu även om jag misstänker att en del nattliga aktiviteter är censurerade... ;)

2010-02-01 @ 13:12:21
Postat av: Malin

Haha, nej så farligt var det inte Anna! Det var den spanska solen som gör att allt ser så ut ;)

2010-02-08 @ 00:26:04
URL: http://allofit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0