Mission : Dagbok Hessla

Dag 3 - Torsdag

Vi vaknade upp utvilade och fräsha ;) Båda tog en dusch innan vi begav oss ut på stan för att äta lunch. Och då våra mål tider bestog av Burger King, donken! hahha men eftersom vi inte åt så ofta så gjorde de ju ingenting! Men allt är lixom size LARGE där och inte som vi har här hemma, lixom när vi till exempel tar plusmeny här så får vi ju stor dricka och stor strips, men där är de jämt så! Då äre de alltid stor dricka och tror stipsen var stor med! hehe men jag brukar aldrig få i mig coca colan i den storleken vi har här hemma men då när vi var där nere fick jag alltid i mig en stor! Men de var väll för at tde var så varmt och man var ständigt törstig typ! hahah
Vi var på stan varje dag, så de blev lite shopping lite då och då men oxå bara gå runt och titta på allting:)

Har för mig att de var på torsdagen så var och åt sushi för första gången och gud så gott de var, för 125 kr fick man äta hur mycket man orkade plus att dom bjöd på shott efter ;) hehe önskar att dom hade så här hemma med, lixom buffé med sushi! De vore ju UNDERBART!

Vi var ju på Starbucks också på morgonen och skulle försöka koppla upp oss på internet men då när vi kom dit så hade Janssons dator dött, men vi gick tillbaka någon dag senare men då hittade vi inget internet iaf så vi kunde inte blogga då vi var där nere, så därför allt bloggande kommer nu ;)



Fortsättning följer....

XoXo Fröken Hessling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0