Tjollahopp!

Nu var det ett himla bra tag sen jag eller Jansson skriv en liten truddilutt här.
Jag hade tänkt att berätta och guida er genom våran otroligt underbara resa i Barcelona och så mycket mer.
Vi började redan att planera vår resa i början av sep, eller de var då jansson knäckte sin idé till mig och jag fastnade direkt på de! Våra planer börjades smidas påengång och vi var båda så otroligt peppad på att åka så allt vi gjorde var roligt, alla planer vi hade & gjorde. Vi båda jobbade och tjänade ihop våra pengar till vår underbara resa! I ungefär mitten av September började vi kolla på hothel och flyg och den 25 sep bokade vi vårat hotel och våra flybiljetter.

Vi kom i håg då vi bara hade planer på att åka och hoppades på att vi skulle få ihop pengarna till att åka och de var som en dröm gick i uppfyllelse för min del iaf men tror de var de lika mycket för Jansson och sen få se Zlatan live, de var en sån upplevelse som man inte kan förklara. Inte bara att se honom men att vara där, att komma in på Camp Nou, åååh de var nästan så man fick tårar i ögonen när man klev in där och såg hur stort de verkligen var.

Ja de här var då en liten bit av mitt intro ;) huhuh ska berätta sen från dag 1 då vi åkte till att vi kom hem men nu har jag skrivkramp i fingrarna så vi hörs om ett litet tag ;)





XoXo Hessla


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med en uppdatering ;) Ser fram emot att läsa fortsättnigen!

2010-01-14 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0